Söndag 22/3

Äntligen så var den här arbetsdagen över också. Direkt efter jobbet stack Tomas och jag till martinvallen för att titta på när Sandras lag spelade träningsmatch i fotboll. Fy sjutton vad det snöade och var kallt. Näe nu får det ta och bli vår på riktigt snart!
Känner mig bara trött, trött och trött hela tiden och har liksom ingen ork över för att fixa och trixa. I veckan fyller både Tomas och Sandra år men just nu känner jag ingen lust att ordna med det. Hoppas lusten infinner sig snarast annars blir det en ganska dyster födelsedagsfest.
Ah det är lika bra at lägga sig raklång isoffan och invänta Wipeout. Då kanske jag känner mig lite bättre till mods efter några skrattsalvor på deltagarnas bekostnad...

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0