Söndag 15/3

Neeej... Orkar inte mer, hur kunde det bli så här. Skönt att Örebrojuryn har god smak i alla fall. Folkets röster gav EMD bra utdelning men det räckte inte. Men hur tänker folk egentligen. Snälla, snälla tur att hon inte vann. Här hemma i soffan satt vi och bad att bara inte snälla vinner(Inte för att den inte är ok men hur ser framträdadandet ut??) Nu undrar jag bara hur det ska låta när svenska folket ska nynna till La voix(Hujeda mej vad illa det skär i mina öron redan nu..) Antagligen är det i år vi vinner fast synd att nästan ingen kan sjunga med(Inte många som behärskar opera)
Nog om detta nu ska jag ge mig ut i det vackra vädret..

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0