Onsdag 4/3

Efter en koll på nätet och en titt på MM på svt play tillsammans med kaffe och mackor är jag nu redo för en ny dag. ska jobba senare idag men just nu har jag ledig tid...... Skulle behöva städa men tror att jag sparar det till i morgon. Det är ganska skönt att få bara vara ibland också. Antagligen så städar ingen annan åt mig så smutsen ligger nog kvar och väntar på mig..... Eller ?? Skulle bli ganska överaskad om huset skulle skina när jag kommer hem i kväll...Men glad vore jag(Hoppas, hoppas....)

Undrar om jag ska orka röra på det här fläsket som har strandat runt min midja. Har inte fått någon träningsgaist ännu men jag får väll tvinga mig ändå. Duschen efteråt är i alla fall väldigt behaglig..

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0