Måndag 2/3

Mmm efter ett bubbelbad med lite hårinpackning och ansiktsmask känner jag mig som en ny människa. Nja nästan i alla fall...lite mer avslappnad är jag ändå!

Har jobbat hela dagen lång men tycker ändå det har varit helt ok. Jag menar vissa dagar orkar man ju inte helt enkelt men som sagt idag var en helt ok dag.

Tittade igår på reprisen av familjen annorlunda och nu har jag bestämt mig...
* Inga fler barn"pust"
* Jag måste börja göra matschema
* Jag måste börja veckohandla( alltid en början mot månadshandling som de har)

Sedan så har jag konstaterat att jag har....
* Lagom många barn
* Oorganiserad handling
* Inte så rörigt som jag trodde( skönt med program där man får se andras verklighet)
Återstår att se om jag nu gör som jag har tänkt......Fortsättning följer.
See you.....

Kommentarer
Postat av: Gunilla E

Lät skönt med de uppiggande badet!

Skulle en praktisk tur vara nåt att införa kanske?Med en aktivitetsdag på fredan(glöm bara inte att dokumentera)Kanske man skulle kunna prova på att vara i en annan familj(rotera i grannskapet) bara för att se hur de gör.Vi ses för rapport.

Kram från en smått irriterad arbetskamrat från den"attraktiva"??arbetsplatsen.

2009-03-03 @ 10:54:02
Postat av: Anonym

Håller med dig!!Kram Jenny

2009-03-03 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0