Måndag 16/3

Åter måndagmorgon vad ska man göra för att helgen som man är ledig ska bli lite längre?  Jag tar tacksamt emot alla förslag och ska beakta dom väl.....Vinnaren utses av en enhälldig jury bestående av mig själv.
Tomas har trixat och fixat i helgen så numera har vi en ny dator tror inte det syns men man vet ju aldrig. Första känslan däremot är att det är betydlig skillnad. Får återkomma senare om känslan förändras.
Nu vill han förstås ha en ny och platt skärm till datorn men dessa önskemål får bli just det, önskemål.
Tänkte  se Wipe out som jag spelat in så jag ska ordna mig en stor kopp kaffe med tillhörande smörgås och göra mig redo för ett jätte asgarv.Sist jag tittade vek jag mig av skratt. Jag vet har hört det förut att jag är skadeglad men vadå då??

See you..

Kommentarer
Postat av: Gunilla E

Skadeglädjen, den största sanna glädjen...eller hur säger man??? Aaa huvudsaken är att man har kul...Kram

2009-03-17 @ 10:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0