Lördag 14/3

Morgonstund har guld i mun..eller hur brukar man säga?  Sitter i alla fall här nu med en kopp kaffe och har det ganska så bra.
Tomas är med Hampus på fotbollsträning så det är lugnt en stund till. Fast i ärlighetens namn är det inte lite väl tidigt att ha träning kl. 9.00 en lördagmorgon?
När de sedan kommer tillbaka har jag lovat att spela UNO med grabben. Han är en mästare på det kortspelet.

På eftermiddagen ska Sandra till Frövi på poolsamling i fotboll. Nu hoppas jag att vi kan fixa någon skjuts åt henne annars måste Tomas eller jag göra det. Då är frågan: Vad gör man i Frövi i flera timmar? Ser inte fram emot det.

Känner ni som jag att i dag smäller det? Det är final i Globen i kväll i melodifestivalen....Som jag har längtat!! Det är ganska så många bra låtar som tävlar så det känns ganska öppet vem som tar hem segern.
En favorit i våran familj är ändå EMD, det är nog den enda låt från finalfältet som spelas här hemma. Tycker att Sarah, Måns och Alcazar är rätt bra med...

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0