Funderar...

Var ute och gick tillsammans med Emelie då vi "råkade" hamna på godisaffären. Väl där inne så pratades det om det alla talar om idag nämligen MELODIFESTIVALEN. När jag då fick höra vilka favoriterna var så fick jag nästan ångest. Tänk om någon av dessa två vann och ska vidare till den stora finalen. Vad ska världen tro om oss då?
Den ena Caroline af Ugglas, hon ser helhärjad ut och har hon inte ett sk. missbruksrörelsemönster(Långt ord. finns det?) Jag klarar inte att se människan. Det går bättre när man bara lyssnar.
Den andra favoriten är Malena who? För att citera Hampus när han hörde låten första gången: Varför skriker hon så?
 Jaq vet, ska vi ha någon chans i den stora finalen ska man kanske ha någon av dessa lite annorlunda låtar men jag tycker inte om dom bara så att ni vet!
Hoppas, hoppas att opionen har fel och sänder någon av de andra låtarna vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0