SOOOOOL

Gudars vad man mår så mycket bättre bara det är lite härligt väder. Sol, sol, sol....UNDERBART!
Har hört att det är sämre väder på ingång redan imorgon så jag har verkligen pasat på att njuta av solen hela dagen lång.
Kvällen  avslutades på Ängarna där ena dotten hade hemmamatch i fotboll.
Eftersom hon har ont i hälsenan stod hon i mål idag. Det gjorde hon med bravur må jag säga. Det är inte lätt att stå i mål när man inte gör det annars. Så det var en smula nervöst att stå  brevid och heja på. Varför nu jag behövde vara nervös , de VANN ju,hahaha.......
Imorgon vankas det personalmöte och sedan vidare mot Örebro med äldsta dottern för inhanding av det sista inför examen.

See you...

Kommentarer
Postat av: Gunilla E

Oj,personalmöte!!!!!!!!!!Hade jag glöööömt!Vi se´s där.

2009-06-02 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0