Söndag...

Har varit i Linde för att titta när de duktiga fotbollstjejerna spelat seriematch mot just Linde. 4-2 till Nora känns rättvist men bollen ska som sagt in i mål också och det tog sin tid.
Det var just det som saknades i gårdagens match Sverige- Danmark. Snacka om frustration....Komentarer är överflödiga.
Imorgon hoppas jag att det inte regnar. Det kunde allt få bli lite varmare också än vad det varit i helgen. Är det meningen att det ska vara så här kallt i juni?
Är ledig fram till tisdag eftermiddag då det åter vankas arbete. Innan dess måste jag bestämma vad jag ska bjuda på till examenslunchen. Det måste ju förberedas innan så smörgåstårta eller något liknande får det nog bli. Jag får se men förslag tas tacksamt emot.

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0