Lek & bus.....

Ledig dag idag och regnet ville liksom aldrig ta slut...Varför, skulle det inte var vackert väder med sol måndag-onsdag. Jag måste ha missat något eller så har nyheterna fel som vanligt.
Lagom uttråkade så beslutade vi(Barnen och jag) att vi skulle ta oss en sväng in till Örebro för lite lek & bus. Självklart blev det ett "litet" stopp på ett par affärer innan buslandet.
Vi stannade på Stadium för att förnedra mig lite i provhytten med diverse bikinisar...SUCK! Inte roligt kan man säga men det kom med en hem i alla fall. Man kan ju inte bada naken men vackert på mig blev den då rakt inte. Kan det bero på den stora badringen som jag släpar runt på för jämnan runt midjan eller?
Nåja imorgon är en annan dag och jag tror nog att solen tittar fram en stund då(Hoppas, hoppas)

See you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0