Trött!

Jaha då var årets Noradagar över för denna gång. Kan inte säga att jag varit nere på stan något överdrivet men trialton tittade jag i alla fall på. Tänk om en kunde vara så där modig så man kunde ställa upp och visa sig för hela stan. Jag är inte så värst tränad heller så risken skulle vara stor att arrangörerna hade packat ihop innan jag kom i mål.
En stor eloge för de som slutförde utmaningen!
Mina döttrar var förstås ute både fredag och lördagkväll så någon vidare sömn för mamma Bååth har det då rakt inte blivit den här helgen.
Ordet för den här dagen kommer bli TRÖTT!
Idag är det en så kallad "mellandag" på grund av två skäl. Det första skälet är:
Jag är så himlans trött så här kommer inte bli många knop gjorda.
Det andra skälet är:
Imorgon ska jag och Hampus åka till Hova för deras riddarvecka. Att Hampus längtar, det kan man lugnt säga.
Så det är full fart framåt som gäller efter den här vilodagen.
Sedan vill jag bara tala om att jag har bara tre arbetsdagar kvar innan jag går på semester....HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0