Hemma igen...

Borta bra men hemma bäst, det är så man brukar säga. Fast i ärlighetens namn gjorde det inte direkt ont att bo på hotell så jag vet inte riktigt. Jag kanske borde berätta vart jag har varit någonstans . Det är ju inte alldeles självklart med tankeläsning så här genom webben.
Först så har jag varit på Tjörn för att hämta Sandra som varit på Maria Rooth läger. Sedan åkte hon och jag ner till Göteborg i spöregn för att inkvartera oss på Panorama hotell.
Eftersom varken Sandra eller jag knappt sovit natten innan så tog vi oss en tur till hotellets spa för lte avkoppling.
Därefter gick vi som sig bör när man är i götet en promenad på Avenyn. Där hittade vi en mysig resturang som vi tog oss en matbit på.


Sandra åt oxmedaljong med pommes och bearnesås.


Själv åt jag pasta(fast med ett finare ord) med kyckling, jättestarkt men gott!!

Kvällen blev tidig och vi vaknade utvilade nästa dag för en massa shopping på Nordstan och en helkväll på Liseberg.
Vi bestämde oss för att vi skulle ta oss en tur till Ullared innan vi styrde mot hemmet igen. Där skulle jag kunna handla ihjäl mig om kassan tillät men våran budget var ganska begränsad denna gång.
Det vi inte bestämde om var den för*****de bilen som naturligtvis fick för sig att gå sönder där mitt ute i ödebygden, 40 mil hemifrån.
Inte kul som man säger...Några timmar senare är vi dock(tack och lov) på rullande väg igen om än många tusen fattigare...SUCK!
Trippen med Sandra började bra men den kunde ha slutat trevligare men säg den lycka som varar i evighet.
Tack och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla E

Hejsan!! Vad mysigt ni haft de iallafall om man slutar läsa bloggen innan bilen gick sönder,men skönt att de ordnade sig iallafall. Kram,see you,de var länge sen sist.

2009-07-27 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0