Kaffe..

Sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart ...det ska bli väldigt gott!
Den här morgonen var väldigt lugn eftersom tjejerna åkt till Sälen med skolan tidigt idag. Det blev bara Hampus och jag till frukost, vi fick t.o.m tid över att titta på mail och smsa till Sandra som sitter på bussen nu.
Efter lite göromål här hemma tänkte jag mig en promenad till karlsäng där Hampus klass ska åka skridskor. Får antagligen knyta en hel del skridskor där men det är väll också motion och det behöver jag.
Nu känner jag igen en välbekant doft ifrån köket ..KAFFE..så jag måste nog gå .

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Visst är det kul med blogg.Nu ska jag gå och vila middag.Kram:Ann-Marie

2009-01-28 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0