Tisdag 17/2

Pust och stön vad jag har mycket att göra idag....Blir trött bara jag tänker på det. Eftersom vi ska norrut imorgon finns det en hel del bestyr idag som ni förstår. Ska packa men först behöver jag tvätta lite underställ m.m.  Det är då märkvärdigt att allt ska ligga i tvätten som man behöver.
Ska också storhandla en massa som vi behöver. Tänkte laga lite mat i förväg eftersom jag blir så fruktansvärt lat efter en dag i backen. Laga mat är då det sista jag vill göra, tycker det räcker med att värma den medhavda maten.
Sedan var det det här med skidutrustningen, passa allt eller? Det får jag verkligen hoppas, har varken tid eller råd med fler extra utgifter nu.
Tror att medans tvättmaskinen blir klar att jag ska ta mig i kragen och gå en promenix. Frisk luft piggar alltid upp!!

Vi hörs när vi hörs.....

Kommentarer
Postat av: Gunilla E

Hoppas ni får en härlig vecka!! Kram från en som jobbar hela veckan!!

2009-02-17 @ 12:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0