Söndag

Så har ännu en ledig helg snart tagit  slut...
Dagen började med simskola för Hampus kl.10.00. Han längtar till den hela veckan, han säger att söndagarna är den bästa dagen, just för att det är simskola då. Tänk om jag också kunde längta till att träna...
Sandra hade mindre tur idag då hon blev sjuk igår och inte kunde åka på länsuttagning i hockey idag men det kommer väll fler chanser för henne hoppas jag.
Efter maten idag la jag och Sandra  oss i Emelies stora säng tillsammans med henne och tittade på Narnia 2. Jag kom ihåg en del av filmen sen vi var på bio på den. Det är ändå ett otroligt arbete de måste ha lagt ner på den med tanke på alla varelser som är med i filmen.
Efter att jag har klippt Sandra och tagit mej en låång dusch ska jag bänka mej i soffan och titta på Beck...
Imorgon blir det till att gå upp tidigt eftersom jag bytt arbetspass med en jobbarkompis. Börjar så smått ångra mej nu men det är väll  försent för det nu. Förresten är det kanske bra att ha ett byte tillgodo om jag vill byta i framtiden
See you later ...

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Den bilden påminner mig om att jag snart ligger i en pool och gottar mig.

2009-02-02 @ 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0