Ny vecka..

Första dagen på denna vecka är snart till ända och vilken härlig dag det var! Visserligen var det kallt i morse och jag var lite rädd att bilen skulle strejka men idag kunde man lita på svarta faran...Skönt! Sedan ju längre timmarna gick desto soligare blev det. Så idag kände jag verkligen för att känna solen mot ansiktet och ta mej en promenad.
Till middagen idag testade jag Hampus smaklökar och gjorde våfflor på hälften grahamsmjöl. Han märkte ingenting och det är ju kanon så hädanefter blir det lite nyttigare våfflor.
Åh vad jag längtar att åka skidor..det får nog bli en tur till sportlovet.
I kväll är det Prison Break..Gudars vilket ögongodis!!!!! Ja serien är ju också spännande förstås.
Hej svejs...

Blir ni sugna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0