Lördag 28/2

Sista februari och det är soligt, soligt hela dagen....underbart.
Tog mig en stärkande promenad i det vackra vädret på förmiddagen men som av en händelse "råkade" jag hamna på lågprismagasinet, konstigt eller hur? Som av en slump kom det med lite av varje..hmm.
Har känt mig jättetrött hela veckan och haft grym huvudvärk i flera dagar så nu behövs det vila.
Så i dag tänkte jag mig bara att njuta av ledigheten eftersom det inte är något inbokat för min del (otroligt men sant)
Måste bara ner en sväng till affären för att inhandla diverse matprylar och en massa gott. I kväll är det  ju melodifestivalen och den får man inte missa. Hoppas en del på Agnes låt för jag tycker att hon har en härlig röst.
See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0