Leeedig...

Jag blilr gaalen på det här j***a internet. Precis när jag skrivit klart och bara  väntar på att det ska publiceras då lägger skiten ner.ÅH blir så trött!!
Annrs så skrev jag ungeför så här:

Det är allt härligt att veta att efter frukost och lämning vid skolan så har man tid som är ens egen. Har tvättat och fixat lite.
Har även gjort ett försök till ett vackrare hår men ser typ ingen skillnad. Snacka om onödigt arbete.

Sitter här nu och funderar på vad vi ska äta till kvällen. Börjar bli så tjatit med skagentoast till förrätt, oxfile med gratäng till huvudrätt, pannacotta till efterrätt och lite senare cheesecake till kaffet.....
Äh bara skoja...här brukar det serveras korv eller köttförs i alla olika former. fast det är jag inte sugen på idag så det får funderas en stund till.

Ska snart hämta Sandra och Hampus i skolan, så vi hörs en annan dag...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0