Städa på stan`

Jaha då har man gjort sin plikt. Jag och Hampus har städat på stan`nu på morgonen. Vilket skitgöra. Det positiva med den här städningen är att Hampus kanske tänker sig ännu mer för så att skräpet hamnar i soptunnan och inte kastar det för vinden......kanske.
Den här städningen har vi tack vare/p.g.a att Hampus spelar fotboll och då har man lite uppgifter för att klubben ska få in lite slantar till verksamheten.
Roligt är det då rakt inte men nu är det i alla fall gjort för den här säsongen.

Försa om vädret kan hålla sig hela dagen utan regn. Det vore väldigt skönt om det gjorde det men jag har börjat misströsta när det gäller den här solen med tillhörande värme...SUCK!
Näe jag tror att jag behöver ännu en kopp kaffe så man piggar upp sig lite. Om det går har jag ingen aning om men jag provar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0