Noramarken....

Jaha då var det dags igen för sommarens avslut, Noramarken. Nu vet man att hösten nalkas för att nu händer det just inte mycket mera i den lilla staden förrens julmarken i december.
Har som sig bör vandrat gata upp och gata ner och kontaterat att utbudet är sig likt från föregående år. Har ändå lyckats få med mig en ny väska. Jag vet att jag har massor men den var så billig så jag var i stort sett tvungen att ha den. Dessutom var den bra att lägga alla billiga strumpor och allt marknadsgodis i också...hahaha.
Har faktiskt köpt en sån där spikmatta för 299 :- Då fick man med en sådan där "visp" som man ska ha på huvudet och en "ring" till fingrarna med. Lättlurad det är vad jag är men jag ska prova grejorna redan ikväll tror jag.
Nu ska jag fixa lite mat till barnen sedan måste jag fixa mig själv så att jag kan gå ut ikväll. Tänk att man kan både roa sig själv samtidigt som man är förälder på stan. Det är allt toppen tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0