Onsdag 8/4

Varför ska det regna en sån här dag när man har sån lust att vara ute?
Det fick bli en sväng in till Örebro för diverse inköp. Både barnens ena kusin och våran äldsta dotter fyller år i nästa vecka så det behövdes en del paket.
Hampus som varit hemma från skolan sen i måndags  fick följa med som "smakråd"...Hahaha, nä skulle inte tro det. Han ville mest ha saker till sig själv istället! Han fick en tröja som han blev så fötjust i. Jag tror att hans storasystrar smittat honom med modebaciller. Nu frågar han hela tiden saker som:
-Ser det här coolt ut? eller- passar det här ihop? Vet inte vad jag ska tänka om det. Tyckte det räckte med två tjejer som hela tiden har matchat kläder och skor men nu har man en grabb som håller på att bli likadan....SUCK...
Det blev förståss en massa godis också, var extrapris på coop så då blev det ännu mer än jag tänkt från början.
Hoppas nu bara att det kommer många små söta påskgubbar/kärringar på påskafton för godis det har jag!!
Vi var hos ett par vänner i helgen som lagade fisksoppa och det lät så gott så idag ska den provas här hemma!

see you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0