Onsdag...


Igår på min lediga dag var jag till jobbet ändå!! Vi ska få arbetsskor och jag var där för att prova ut ett lämpligt par. Har svårt att tänka mig ett liv utan mina älskade "foppa"skor men jag ska ge det nya paret en ärlig chans. I ärlighetens namn har alla skoförsäljare gått ihop mot crocs för nu har jag stött på flera som fullkomligt smutskastar plastskorna.
Jag fattar ingenting de är ju hur sköna som helst.
Själv är jag av den åsikten att jag aldrig haft ett par bättre arbetsskor!
Vi får se om de här nya skorna får göra det  nygamla paret sällskap i mitt klädskåp på Hagby Ängar..
Måste cykla iväg till jobbet nu för ett kvällspass.

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0