Mera sool...

Ursäkta mitt dåliga bloggande men det finns en väldigt bra förklaring till det.....Det har varit så himlans vackert väder i flera dagar så vem har lust att hänga vid datorn!
Med solen har också energin och lusten att fixa med allt möjligt kommit och det är tur det för herrans vad mycket det finns att göra så här på vårkanten.
Jag har tvättat köksfönster och hängt upp vårgardiner, bytit dukar, lampskärmar m.m. Ovanpå det har jag städat inne och lite ute. Det vill säga kastat den gamla ljungen och satt i påskliljor och penseér och tagit fram lite trädgårdsmöbler.
Sedan har jag bara njutit av att sitta i solen med en kopp kaffe.....
Idag har jag och Hampus tagit oss en lång(För Hampus iaf) cykeltur till Hitorp för fika hos mormor och morfar. Efter det cyklade vi till lekparken som ligger i närheten av m.o.m, bästa lekparken i hela världen enligt Hampus.
Nu är det dags för lite lördagsgodis och mys i soffan med någon film som Hampus valt.
Här är några bilder från mobilen tagna idag....


Första tussilagon för i år....


Krokus från min rabatt...


Kompisgungan från världens bästa lekpark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0