Måndag...igen!

Vad veckorna går fort , jag hänger inte med. Nu är vi redan inne i påskveckan. Ännu har jag inte flugit till blåkulla men vem vet vad som händer inom kort.
Har jobbat hela dagen lång med envis värk där bak....inte så kul men det går.
Hade en chans att få stanna hemma idag och imorgon eftersom Hampus vaknade med hackelihackhosta ochsnörvelfeber i morse. Fast Tomas hade ändå tagit ett par timmar ledigt så det låg närmare till hands att han fick stanna hemma den här gången. Det blir antagligen fler gånger..
Trodde inte att det skulle bli så allvarligt med febern för när jag kom hem i eftermiddag var han feberfri!! Läget har dock ändrat sig av en feberfrossa för nu är tempen uppe i 40 grader. Hur kan temperaturen stiga så snabbt?
Hoppas bara nu att vi andra klarar oss från att bli sjuka, det är ju snart påsk som sagt var....
Ska gå till lillplutten och stryka lite över hans rygg och panna för det vet jag att han tycker om

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0