29/4

Tjenixen alla...
Väntar på att kaffet ska bli klart  så jag kan ta mig en härlig frukost vid Tvn och titta på Ugly Betty som jag fick spela in igår. Var med Sandra i Linde som tränade fotboll och vi kom inte hem förrens straxt före nio. Idag är jag ledig som tur är för oj vad jag har mycket att göra. Dricka kaffe, vila, se på TV, äta lite till, vila igen m.m.
Skämt åsido jag är faktiskt fullbokad med diverse hemarbeten. Ett måste är i alla fall att klippa rosorna, musöronen på björkarna har jag sett ett tag nu och då är det ju hög tid för rosklippning.
Utvecklingssamtal med Sandra måste också in i agendan idag. Närmare bestämt klockan elva.
Hmm efter samtalet tror jag att jag passar på att handla det jag behöver. Systembolaget har ganska hög prio idag. Ska på jobbträff senare ikväll och då vill en ha lite gott......försa vad jag ska ta??
Kaffet har puttrat klart så vi hörs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0